czwartek, 4 kwietnia 2013

Szydełkowe akcesoria

Z pomocą szydełka można zrobić wiele przydatnych akcesoriów.
Ostatnio z racji nabycia nowego telefonu poczyniłam do niego etui. Wykorzystałam zdobyczny brzoskwiniowy kordonek i szydełko 1,75.

Jakiś czas temu zrobiłam też kolorową czapeczkę dziecięcą ale dopiero teraz udało mi się dokupić do niej zupełnie zwykłe guziczki, bez brokatu, połysku, dziwnego kształtu itp... naprawdę nie było łatwo takie znaleźć.

Po przerwie na drobniejsze prace wracam jednak do kocyków :) Zaczęłam już biały, który być może będzie przydatny podczas uroczystości chrztu a potem mam zamiar rzucić się w wir kolorów :)

Pozdrawiamy ciepło wszystkich, którzy do nas zaglądają, zwłaszcza (pra)babcię Marysię! :)




1 komentarz:

machina pisze...

Czapeczka jest świetna. Podziwiam cierpliwość!!! Pozdrowionka z Milówki.